4.PROCES

1.Podzielcie się na 5 osobowe grupy .



2. W każdej musicie wybrać szefa - organizatora, poprzez którego będę,  udzielała wskazówek i rad, i na bieżąco kontrolowała postępy waszej pracy, szperacza, przewodnika, chemika - doświadczalnika, prezentera i grafika.
  

3. Zaplanujecie zadania dla wszystkich członków zespołu, czyli Szefa -organizatora, Szperacza, Chemika-Doświadczalnika, Prezentera i Grafika.


W każdej grupie musicie wybrać
  •  szefa-organizatora, poprzez którego będę,  udzielała wskazówek i rad i na bieżąco kontrolowała  postępy waszej pracy.
  •   szperacza - zbierze podstawowe informacje identyfikujące skały, i minerały.
  • przewodnika - zaplanuje wycieczkę w celu zebrania materiału badawczego.

  • chemika - doświadczalnika, który przeprowadzi doświadczenie pozwalające zidentyfikować zebrane skały;
  • prezentera, który będzie miał za zadanie 
    przygotowywać wystawę dla innych uczniów, postarajcie się, aby  przyciągała swoją estetyką, pomysłowością i oryginalnym wykonaniem;
  • grafika - który przygotuje krótki komiks związany z legendą .



4. Systematycznie konsultujcie się z nauczycielem oraz regularnie zapisujcie i prezentujcie wyniki swoich prac.


5. Czas trwania projektu, od momentu zapoznania się z zadaniem do prezentacji efektów Waszej pracy, nie powinien przekroczyć dwóch miesięcy. Wspólnie ustalcie harmonogram działań i starajcie się przestrzegać terminów. Aby sprawnie wykonać pracę, rzetelnie wykonujcie swoje zadania i ściśle ze sobą współpracujcie.


6. Końcowy efekt zostanie oceniony według ustalonych kryteriów i zaprezentowany  podczas uroczystości zakończenia projektu   . 



Uwaga!
Gdy będziecie przygotowywać wystawę dla innych uczniów postarajcie się, aby  przyciągała ich swoją estetyką, pomysłowością i oryginalnym wykonaniem.
Powodzenia!

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz